4 Apr 2013

I see YELLOW!




Lankalautantaina nokka oli kohden Lahden seutua ja Villähteen Kylähullu-putiikkia. Ihana kampaajani oli paikkaa minulle suositellut ja pitikien pyhien aikana se tuntui hyvältä retkikohteelta.

Putiikki on pullollaan mielenkiintoisia vanhoja tavaroita ja niitä ihmetellessä sai mieleen myös palautumaan ihania muistoja lapsuudesta. Mummolan tavaroita ja oman lapsuuden ajan leluja singahteli näkökenttään Kylähullun kätköistä.

Olisihan sieltä voinut haalia mukaan vaikka mitä. Olin kuitenkin järkevä ja valitsin vain kolme mielestäni kivointa ja budjettiini sopivaa tavaraa. Yksi niistä on tuo kuvassa oleva 60-luvun nahkalaukku. Olen nyt niin keltaiseen väriin killillään, että laukku tarttui välittömästi käteeni kun sen siellä kaupassa kohtasin. Hintakin oli sopiva, 25€.

Päivästä jäi mieleen hyvä kierrätysostos ja kiva retkipäivä seuralaisen kanssa sekä iloinen mieli. Tälläisiä suunnittelemattomia ex-tempore tapahtumia lisää elämään.

Iloa, valoa ja hyvää mieltä!



3 comments:

  1. Herkullisen värisen laukun oot löytänyt : )
    Mullakin on joskus aikoinaan ollut keltainen salkku, ei tosin noin kaunista.
    Totta, ex-tempore jutut on usein ihan parhaita!

    Kivaa viikon jatkoa : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tattis :) juu siellä veska huuteli mulle kaupan hyllyllä. Hienosti pidetty, siinä ei paljon ajanpatinaa näy. Nyt on joku kummallinen keltainen kausi meneillään. Mun kevättakki on myös keltainen :)

      Aurinkoista viikkoa siullekkin!

      Delete
  2. rock! mikä kevätlaukku!!!

    ReplyDelete